3 ročná záruka 14 dní na vrátenie tovaru

Možnosti platby

Tu zodpovieme najdôležitejšie otázky týkajúce sa
rôznych možností platby na stránke www.blumfeldt.sk.

Ponúkané možnosti platby:




  • Bankový prevod

Za nákup na našom e-shope môžete zaplatiť:

- prevodom
- prostredníctvom účtu PayPal
- kreditnou kartou (Adyen)

Spôsob platby si volíte počas potvrdenia nákupu v kroku 2, Možnosti platby.

Pri využití tejto možnosti vyplňte príkaz s týmito údajmi:

Názov banky: UniCredit Bank
Číslo účtu: 1188303007
Kód banky: 1111
IBAN: SK9011110000001188303007
BIC: UNCRSKBX

Ako variabilný symbol uveďte, prosím, číslo vašej objednávky. V opačnom prípade môže dôjsť k oneskoreniu pri párovaní platby s objednávkou. Pri platbe prevodom posielame tovar až po obdržaní platby. Preto môže trvať doručenie pri platbe prevodom o jeden či dva dni dlhšie ako obyčajne.

Pri platbe kreditnou kartou zadávate údaje z vašej karty (číslo karty, CVC kód a platnosť) nášmu dôveryhodnému partnerovi, adyen.com. Ten platbu spracuje a zabezpečí prevod prostriedkov od vás k nám. Vďaka tomu nemáme v žiadnom bode prístup k citlivým údajom a transakcia je bezpečná. Adyen využívajú aj spoločnosti ako Booking, Spotify či Microsoft.

Ak máte účet PayPal, môžete platiť pomocou vášho PayPal konta. Prípadne sa môžete prihlásiť na Paypal ako hosť a platiť pomocou kreditnej karty alebo inkasa z vášho bankového účtu. Ďalšie informácie o službe PayPal nájdete na adrese www.paypal.com

Denne zaznamenávame všetky prichádzajúce platby a uvoľňujeme zaplatené objednávky na prepravu. Odoslanie objednávky sa uskutoční zvyčajne v pracovný deň po rezervácii platby. Pri platbe bankovým prevodom sa musí brať do úvahy dlhšie trvanie pri spracovávaní.

Upozorňujeme, že pri niektorých spôsoboch platby nie je možné platbu okamžite priradiť. Odoslanie sa zvyčajne uskutoční v pracovný deň po priradení platby. Stav priradenia platby si môžete pozrieť vo svojom zákazníckom konte.

Pri nákupe si vždy skontrolujte, či je tovar k dispozícii. Ak stav dostupnosti uvedený na položke nie je „Skladom“, je nedostatok zásob a dodávka môže byť zablokovaná. V takomto prípade od nás dostanete e-mail s informáciou o dostupnosti, alebo možnými alternatívnymi produktami, ktoré by mohli spĺňať čo hľadáte.

Skontrolujte údaje sledovania svojej zásielky vo svojom zákazníckom účte alebo v e-maile s potvrdením o doručení. Zásielka je pravdepodobne stále na ceste k vám.

Nahor