Často kladené otázky
Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera?
Chcete sa odhlásiť z odberu nášho newslettera? Myslíme si, že je to škoda! Môžeme pre vás ešte niečo urobiť? Pokiaľ nie, najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa z odberu odhlásiť, je kliknúť na odkaz na konci newslettera.
Kde nájdem informácie o svojom čísle IČO a registrácii spoločnosti?
Pre vašu informáciu, číslo IČO je číslo uvedené v registrácii spoločnosti.
Tu sú naše informácie:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlín
Obchodný register: Wallstr. 16, D-10179 Berlín HRB 98898
Registračný súd: Berlin: Charlottenburg District Court, CIF: DE 814529349, číslo WEEE: DE 46906833
Konateľ: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen
Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte?
Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa vášho účtu v našich značkových obchodoch alebo chcete zmeniť údaje na ňom, jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis. Náš tím vám pomôže ľahko a rýchlo.
Ako môžem odstrániť svoje údaje?
Ste si istí, že chcete deaktivovať alebo dokonca odstrániť svoje údaje? Jednoducho kontaktujte náš zákaznícky servis.
Môžem získať služby inštalácie alebo údržby produktov?
V súčasnej dobe nemôžeme ponúknuť inštaláciu alebo opravu na mieste, ale pracujeme na tom. V prípade otázok sa obráťte na náš zákaznícky servis.
Je možné darčekové balenie?
Nie, darčekové balenie zatiaľ neponúkame. Náš tovar je dodávaný v hnedej pevnej krabici.
Môže byť kód EORI poskytnutý pre moju objednávku mimo EÚ?
V súčasnej dobe predávame náš tovar iba v Európe. Vzhľadom na to, že náš tovar nevyvážame mimo Európy, nemôžeme vám zaslať kód EORI, ale náš tím zákazníckeho servisu vám rád zodpovie akékoľvek otázky alebo pripomienky.
Ako si môžem objednať?
Objednávky môžete zadávať na našich webových stránkach alebo kontaktovať náš zákaznícky servis.
Môžem si produkty rezervovať?
V súčasnej dobe nemôžeme ponúkať rezervácie produktov, ale pracujeme na tom.
Čo mám robiť, ak bola moja objednávka zrušená a vrátenie peňazí prebehlo bez akéhokoľvek oznámenia?
Ak bola vaša objednávka zrušená, môže to byť buď preto, že v čase odoslania objednávky nebol k dispozícii žiadny poskytovateľ prepravných služieb, alebo preto, že výrobok už nebol skladom. Ospravedlňujeme sa! Naším cieľom je zabrániť oneskoreniu dodávok a zvýšiť bezpečnosť plánovania. Preto sú vrátené peniaze na ceste k vám.